تبلیغات در لینکدین

لینکدین یک فضای مجازی و رسانه اجتماعی است که بیشتر بر روی شبکههای حرفهای کسب و کار و پیشرفت شغلی تمرکز دارد. از طریق این رسانه، میتوانید رزومه خود را برای دیگران به نمایش بگذارید و از این طریق شغل مناسب و مورد نظر خود را جستوجو کنید. معمولا استفاده از تبلیغات لینکدین رایگان است ولی اگر بخواهید از امکانات بیشتر و پیشرفتهتر این سیستم استفاده کنید میتوانید نسخه اشتراک LinkedIn Premium را تهیه کنید.
لینکدین مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام متعلق به شرکت بزرگ مایکروسافت است.
امروزه بسیاری از استخدامهای شرکتها و سازمانها از طریق این سیستم صورت میپذیرد. در این رسانه اجتماعی، به راحتی میتوانید مهارتها و تواناییهای خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. همچنین میتوان از طریق این سیستم درباره مشاغل و شرکتهایی که به آنها علاقه دارید، اطلاعات جامع و مفیدی به دست آورید. شما به راحتی میتوانید از این سایت برای افزایش مخاطبین خود و یافتن فرصتهای شغلی عالی استفاده کنید. این سرویس تجاری و اشتغال محور آمریکایی، به کارفرمایان و جویندگان کار این امکان را میدهد تا با یکدیگر در تعامل باشند.
در این مطلب میخوانید:
تبلیغات در لینکدین
شما میتوانید با راهاندازی یک کمپین هدفمند، تبلیغات خود را مدیریت کنید. شما از طریق مدیریت درست حساب کاربری خود میتوانید تبلیغاتی پویا و کارآمد داشته باشید. علاوه بر آن، این سایت امکان نشان دادن تبلیغات به اعضای پریمیوم به صورت انحصاری را فراهم کرده است.
در این مقاله میخواهیم برخی از مزایای تبلیغات لینکدین را برای شما توضیح دهیم.
تبلیغات لینکدین چه مزایایی دارد؟
- از طریق تبلیغات در این سایت میتوانید به مخاطبین حرفهایتر دست پیدا کنید. اولین و بارزترین تفاوتی که بین لینکدین و سایر شبکههای اجتماعی وجود دارد، نوع مخاطبین آنها است. کاربران این سایت معمولا فارغالتحصیلان دانشگاهی میباشند. اگر هدف شما از تبلیغات دستیابی به طیفی از افراد با آگاهی بالا است، این سایت بهترین مرجع برای شما خواهد بود.
- از مهمترین مزایای تبلیغات لینکدین این است که میتوانید طبق متغییرهای مختلف دستهبندی کرد. اساسیترین نکته در زمینه تبلیغات این است که پیام شما در درستترین حالت ممکن به دست مناسبترین مخاطب برسد. میتوان تبلیغات خود را براساس متغیرهایی مانند عنوان شغلی، عملکرد شغلی، نوع صنعت، میزان مهارت و غیره طبقهبندی نمایید.
- از آن جایی که روز به روز این سایت مخاطبین بیشتری پیدا میکند شما میتوانید از طریق تبلیغات در این سایت، به تعداد بیشتری از افراد کارآمد دست پیدا کنید.
کمپینها و انواع روشهای تبلیغ در لینکدین
روشهای تبلیغاتی بسیار متفاوتی وجود دارد که شما میتوانید از آنها استفاده نمایید. محبوبترین قالبهای تبلیغاتی عبارتند از:
محتوای حمایت شده
محتوای حمایت شده مستقیم
حمایت از InMail
تبلیغات متنی
تبلیغات پویا
از طریق روش محتوای حمایت شده، میتوانید به روزرسانیهای شرکت خود را ارتقا دهید، مطالب مفید را با دیگران به اشتراک بگذارید و دیگران را ترغیب کنید تا از صفحه کاربری شما بازدید نمایند. در این روش بخشی از مطالبی را که قبلاً در صفحه کاربری خود منتشر کردهاید، به صورت تبلیغات برای دیگران ارسال میشود.
چه زمانی باید از محتوای حمایت شده یا محتوای حمایت شده مستقیم استفاده کنید؟
این روش تبلیغات لینکدین به طور طبیعی منجر به تعامل بیشتر با مخاطب میشود چون مطلب به طور مستقیم در خبرنامه وی قرار میگیرد. میتوانید در تبلیغات خود از عکسها و تیترهای جذاب استفاده کنید تا مخاطب را ترغیب به خواندن کل مطلب و بازدید از صفحه خود نمایید.
حمایت از InMail
در این روش شما به صورت مستقیم پیام و تبلیغ خود را به مخاطبین ارسال میکنید. این فرمت تبلیغاتی به دلیل این كه شما پیام مستقیمی را برای یك كاربر لینکدین ارسال می كنید بسیار شخصی و هدفمند است.
تبلیغات متنی
این روش تبلیغات لینکدین بسیار شبیه به جست و جو در گوگل است. به این ترتیب که شما قادر به ایجاد چندین تبلیغ مختلف در هر کمپین هستید که این امر باعث می شود جذب مخاطب برایتان بسیار آسانتر شود.
چند تفاوت اصلی بین تبلیغات متنی و محتوای پشتیبانی شده وجود دارد. اگر به دنبال اجرای یک کمپین سریع هستید که تنظیم و مدیریت آن آسان باشد، تبلیغات متنی بهترین گزینه هستند. برای ایجاد آگاهی در مخاطب این روش بهترین و مناسبترین روش است چرا که تبلیغات متنی به طور معمول دارای CPM پایینتر در مقایسه با سایر قالبهای تبلیغی لینکدین هستند.
تبلیغات پویا
از طریق این روش شما مخاطب را با محتوای تبلیغی خود به شدت درگیر خواهید کرد که این امر منجر به علاقمندی وی به شما خواهد شد. این نوع تبلیغات برای شرکتها و سازمانها بسیار مفید خواهد بود. در این روش گاهی خود مخاطب ایمیلش را برای شما ارسال میکند تا بتواند به تبلیغات شما دسترسی داشته باشد. یک مزیت بزرگ در استفاده از تبلیغات پویا این است که لینکدین در یک زمان واحد دو تبلیغ تصویری را در یک صفحه به نمایش میگذارد.
هزینه تبلیغات لینکدین
این که شما چقدر پول برای تبلیغات لینکدین پرداخت میکنید کاملا بستگی به خودتان دارد. شما می توانید این کار را با هر سطحی از بودجه آغاز کنید. سرمایهای که شما به تبلیغات لینکدین اختصاص میدهید بستگی به هدف کمپین تبلیغاتی شما دارد. لینکدین این امکان را به شما میدهد تا نوع فعالیتی را که میخواهید به آن بپردازید و قالب تبلیغ و گزینههای قیمتگذاری را برای اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید.
گاهی اوقات هزینه برای هر کلیک محاسبه میشود. یعنی به ازای هر یک نفر که تبلیغ شما را مشاهده میکند.
گاهی اوقات هزینه براساس هر 1000 بازدید محاسبه میشود (CPM). وقتی هدف شما هدایت مخاطبین است، این گزینه بهترین مورد خواهد بود.
پاسخها