آموزش مقدماتی لینکدین

شاید شما اسم لینکدین (LinkedIn) را از همکارتان در محل کار خود یا اینکه از همکلاسی‌های خود در مدرسه یا از دوستانتان که در جستجوی شغل جدید هستند، شنیده باشید. حال می‌خواهیم بدانیم که لینکدین چیست؟ به عبارت ساده، لینکدین یک شبکه اجتماعی برای متخصصان است. مانند شبکه‌ی اجتماعی فیس بوک برای حرفه‌ی شما است. در دوره آموزش مقدماتی لینکدین با تمامی جوانب آن به طور کامل آشنا خواهید شد.

امروزه علی‌رغم اینکه لینکدین یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است، بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند که قرار است از آن به چه منظوری استفاده شود یا اینکه چگونه می‌توانند از حضور خود در لینکدین بهره ببرند. در اینجا همه‌ی گزینه‌هایی که شما باید در مورد آنچه که این پلتفرم بی نظیر ارائه می‌دهد بدانید، ذکر شده است.

برای آشنا شدن با لینکدین می‌توانید مقاله لینکدین چیست و چرا باید عضو آن باشید؟ را مطالعه کنید.

در این دوره آموزشی شبکه اجتماعی لینکدین را به طور کامل توضیح می دهیم و شما را راهنمایی می‌کنیم تا یک پروفایل حرفه‌ای بسازید.

سلام، من سعید حسنی هستم و از اینکه من را در دوره آموزش لینکدین همراهی می‌کنید سپاسگزارم. در دنیای شلوغ و به هم پیوسته امروزی، ارتباط داشتن با دیگران یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که هر فردی می‌تواند انجام دهد. یکی از عالی‌ترین پلتفرم‌ها برای انجام این کار لینکدین است.

شاید به این دلیل این دوره را انتخاب کرده‌اید تا یک پروفایل لیکندین بسازید یا اینکه آن را توسعه دهید، با همکاران‌تان ارتباط برقرار کنید یا شغل جدیدی بیابید. خوشحالم به شما بگویم که به هر دلیلی که اینجا هستید، در جای درستی قرار گرفته‌اید. در این دوره نگاهی می‌اندازیم به اینکه چطور می‌توان یک پروفایل لینکدین عالی ایجاد کرد، چگونه شبکه ارتباطی را توسعه داد، شغل جدید پیدا کرد، به گروه‌های تخصصی پیوست، آخرین اطلاعات خود را به اشتراک گذاشت و محتوای تولیدی متفاوت خود را منتشر کرد.

ایجاد یک پروفایل عالی لینکدین کار دشواری نیست. کافی است این دوره را دنبال کرده و آموزش‌های آن را برای اهداف خود به کار بگیرید. دوره آموزش مقدماتی لینکدین را شروع کنید!

این دوره شامل 1 ساعت فیلم آموزشی است!

درباره مدرس

سعید حسنی دوغ آبادی

آموزش قدرتمندترین سلاحی است که می‌توان با آن دنیا را تغییر داد! تلاش می‌کنم با آموزش دنیا را جای بهتری برای زندگی کنم!

2 دوره‌ها

+5 ثبت‌نام شده
ثبت‌نام نشده

دوره شامل

  • 11 درس‌ها
دوره رایگان
با عضویت در رشد‌ و پیشرفت همه‌جانبه یک دوره رایگان هدیه بگیرید. روی دکمه زیر کلیک کنید
دوره رایگان
با عضویت در رشد‌ و پیشرفت همه‌جانبه یک دوره رایگان هدیه بگیرید. روی دکمه زیر کلیک کنید